دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

x دیگران، رقبای حال و آینده آنها در این دنیای کوسه ها، بر دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد ای برخی، حتی اگر به معنای انجام فداکاری های مالی بزرگ باشد. بسیاری از والدین حاضرند برای خرید لباس های مارک دار سه برابر قیمت بپردازند تا فرزندان خود را به حاشیه نبرند، بنابراین با ادعای آموزشی که بر ضرورت آن اتفاق نظر مراجع ذیصلاح است، مشکلی برای خرید ندارند. بنابراین اسباب‌بازی بزرگ را کمی تصادفی می‌خریم. اما در واقع نرم افزارهای آموزشی به سرعت از نرم افزارهای بازی عقب می مانند و خرید کامپیوتر هرگز امکان تشخیص کو دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد چکترین پیشرفتی را در کودک فراهم نکرده است. خیلی زود می فهمیدیم... در مورد نوجوان، چه فایده ای دارد که متنی را کپی پیست کند که جلوی همکلاسی هایش غرغر می کند و حتی یک کلمه از آن را نمی فهمد؟ استفاده از واژه‌پردازی، اگرچه مزیت کار قابل ارائه را ارائه می‌دهد، اما یک جمله خالی از نحو یا متنی خالی از معنا را بیشتر قابل درک نمی‌کند، زیرا از کامپیوتر تا ماشینی که فکر می‌کند راه زیادی وجود دارد. اجازه دهید از استفاده این نوجوانان از اینترنت بگذریم و فرهنگ شخصی اکثریت آنها را فدای سایت های سرگرمی یا حتی سایت های شیطان پرستی می کنند... اجازه دهید از این واقعیت دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد  نیز بگذریم که جوانان آمریکایی از زمان خود در معرض خطر قرار گرفته اند. دوران اولیه کودکی و به شیوه ای پایدار با فناوری اطلاعات و ارتباطات، از اختلالات رفتاری، عصبی بودن و چاقی رنج می برند یا در مورد سؤالات رایج در ایالات متحده در مورد تأثیر واقعی یا حتی مضر بودن فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش کودکان.

 

«وسایل دسترسی جدید» به جهل

       در این شرایط چگونه می‌توان باور کرد که نرم‌افزار دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد  آموزشی که ما برای آن تبلیغ می‌کنیم، دردهای کنونی مدارس را برطرف کند؟ همانطور که والدین به این باور می رسند که ماشین حساب یادگیری محاسبه را بیهوده می کند، بارها و بارها به آنها گفته می شود که دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد   تسلط بر ابزار رایانه نوشداروی همه مشکلاتی است که در فرزندان خود می بینند. بچه هاشون نمیتونن بخونن؟ مهم نیست، کامپیوتر با استفاده از نرم افزار آموزشی مشکل را حل می کند. آنها نوشتن بلد نیستند؟ اجازه دهید همانطور که قبلاً در برخی مدارس ابتدایی انجام شده است، نوت بوک ها و مدادها را با رایانه های شخصی زیبا و پیشرفته که توسط شهرداری ارائه شده است جایگزین کنیم. تصحیح تمرین ها نیز از راه دور انجام می شود، تمام رایانه ها به رایانه معلم یا رایانه مرکزی متصل هستند. اگر در دبستان یک زبان خارجی یاد بگیرند به لطف نرم افزارهای آموزشی…

       اتوماسیون یادگیری نحو، که برای سال‌های آتی از  دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد مدرسه ابتدایی برنامه‌ریزی شده است، دانش‌آموز را محکوم می‌کند تا زبان خود را در حالی که منتظر دستگاه اجباری است تا آن را به فرانسوی استاندارد قالب‌بندی کند، منفعلانه بیان کند. یک فعالیت اساسی مانند خواندن، نوشتن یا شمارش را نمی توان با استفاده از ابزاری که آن را خودکار می کند یاد گرفت و ما با ادعای حل مشکلاتی که در مدرسه با استفاده گسترده از فناوری های جدید با آن مواجه می شویم، خود را فریب می دهیم. اما آیا واقعاً کسب دانش و تسلط بر زبان هدف وزرای فن دوست ماست که به طور گسترده از استفاده از رایانه و اینترنت در مدرسه حمایت می کنند؟ به نظر می رسد یادگیری "متوالی" و "ناوبری" نسبتاً مؤثر است و مشخص نیست که ناوبری در ابررسانه ها اجازه می دهد تا دانش به خاطر بسپارد (1).

       سپس حق داریم سیاست آموزشی را که زیربنای دانلو آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان د رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد  سخنرانی‌های رسمی است و اعلامیه‌های اخیر آقای گ. پوزرد، بازرس کل آموزش و پرورش ملی، نمای کلی از آن را به ما می‌دهد، زیر سوال ببریم (2). او اعلام می‌کند: «نمی‌توان صرفاً رایانه‌ها را در کلاس قرار داد و تنها رویکردهای روش‌های تدریس کلاسیک را حفظ کرد. اینها در واقع کلاس را مجموعه‌ای از دانش‌آموزانی می‌دانند که باید به صورت انفرادی آموزش ببینند و برقراری ارتباط در کلاس برای آنها همچنان به منزله است. امروزه در بسیاری از موا دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد رد، یک جرم قابل مجازات در عصر اینترنت، چنین مدلی به سرعت تبدیل به نابهنگام خواهد شد. وی می افزاید: "تعدادی دوره های سنتی که توسط معلمانی که فقط یک موضوع را تدریس می کنند، با سازماندهی جدول زمانی ساخته شده از مجموعه ای از پروژه ها جایگزین می شود. هر یک از این پروژه ها بسته به شرایط، یک تیم آموزشی محدود یا گسترد دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد ه را بسیج می کند. مورد، مرتبط با یک یا چند گروه از دانش‌آموزان در آغاز سال، ارزیابی تمام پروژه‌های آموزشی مؤسسه را ممکن می‌سازد که موضوعات آن برای برخی از دانش‌آموزان بیشتر به سمت علم باشد دیگران، و غیره. چنین سیستمی به انعطاف پذیری بسیار بیشتری نسبت به امروز در طراحی کار مدرسه نیاز دارد."

       منظور او از این به غیر از این است که بحث معرف Free download computer training from zero to one hundred ی آموزش مبتنی بر پروژه (به ویژه با استفاده از پشتیبانی ICT) برای تجزیه بهتر واحد کلاس است؟ در واقع به لطف

 





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: